Boden
Anita Österstrand

Buggkurs fortsättning

INNEHÅLL OCH MÅL

Vi ska nu finputsa, skapa harmoni och kunna ta ut svängarna i den hörliga dansen bugg.

FÖRKUNSKAPER
Fördel att du gått nybörjarkursen eller dansta lite bugg tidigare, ta med dig ditt glada humör och dyk upp!

KURSLEDARE
Anita Österstrand, har haft dansutbildningar i många år för både barn, ungdomar och vuxna. Utbildad av Mic Team, Svenska Danssportförbundet och tagit lektioner med Tony Irwing. Medhjälpare förekommer och samtliga ledare har mångårig erfarenhet.

ATT TÄNKA PÅ
För allas trevnad undviker vi parfym och rakvatten, kom bara hel och ren.

BRA ATT VETA
Ha lediga kläder samt bekväma skor. Ta gärna med ett reservpar, om fästet inte skulle vara perfekt kan du byta. Först är vi ljumma men man blir ganska varm så klä dig därefter. Ta med en vattenflaska!

Observera! Du kan nyttja din friskvårdspengar till denna kurs. Kallelse/Faktura gäller som underlag.

Startdatum är det planerade men kan komma att skjutas fram. Invänta alltid kallelse/faktura.

Medborgarskolan Boden

Pontonjärvägen 7B (ING 3), Boden