Distans
29 Maj 2024
Onsdagar
1 000 kr

Få en praktisk förståelse för hur ChatGPT (AI) kan användas i vardagen på ett smart och effektivt sätt i denna ledarledda distanskurs!

Nu har du chansen att vara med på denna spännande och ledarledda distanskurs som tar AI (Artificell intelligens) till ett praktiskt handfast hjälpmedel. Kursen är inriktad på ett praktiskt "Gör-det-själv"-arbete med ChatGPT. Vi lär oss skapa egna resplaner, recept, skrivinspiration, kost- och träningsprogram, allt med stöd av ChatGPT.

För vem
Kursen är lämplig för dig som är intresserad av teknologi och vill förstå hur AI kan integreras i ditt dagliga liv. Inga förkunskaper i programmering eller teknik krävs.

Kursledare
Göran Hjertman har varit IT konsult under många år med lång erfarenhet av AI-lösningar och har jobbat i allt från akademiska miljöer till affärsdriven IT-konsult på bolag som ABB och IKEA.

Kursmaterial
Smartphone eller en dator med webbkamera och bra internetuppkoppling behövs för att delta i kursen.
App ChatGPT är idag avgiftsfritt att använda men det finns även betallösningar för konto som inte ingår i kursen. App ChatGPT installeras med hjälp av ledaren för den som vill.

Bra att veta
Glöm inte att uppge mobilnummer och mejladress vid anmälan för att inte missa viktig information angående kursen.
Kursen kan vid behov flyttas fram eller komma att ställas in om det inte blir tillräckligt med deltagare.
Kallelse till kursen kommer via mejl ca 1 vecka innan kursstart där även en faktura på deltagaravgift ingår.

Ge bort en kurs som present! Du vet väl om att vi har presentkort på våra kurser?

Välkommen!

Deltagaravgift: 1 000 kr