Presentkort på kurser och upplevelser

Köp ett presentkort på en kurs på Medborgarskolan! Det brukar vara en mycket uppskattad present. Ett presentkort på en kurs är den perfekta julklappen, födelsedagspresenten, bröllopsgåvan eller konfirmationsgåvan, eller varför inte som spontangåva!

I vårt utbud finns något för alla. Tonåringen kan använda sitt presentkort till en mopedkurs, brudparet kan använda sitt till en kurs i feng shui, femtioåringen kanske vill ta en yogakurs och mormor kan använda sitt till en datorkurs.

Våra presentkort gäller på alla Medborgarskolans kurser och föreläsningar. Du kommer att faktureras kostnaden. Fyll i formuläret nedan. Vi hanterar din beställning och skickar sedan presentkortet på posten.

Hur löser man in presentkort?

• Boka din kurs som du vill gå.
  • Välj Medborgarskolan faktura som betalningsmetod
  • Kontakta ditt lokalkontor (hitta ditt närmsta kontor här) och meddela dem att du vill betala kursen med presentkort.
  • Skicka/ lämna in faktura och presentkort till lokalkontoret
  • Klart!

Ladda ner kort till den som ska få presentkortet

Alternativ 2, presentkort

Alternativ 3, presentkort

Alternativ 4, presentkort

Beställ presentkort

Fyll i belopp som presentkortet ska vara på. Minsta belopp 100 kr. Våra kurser kostar i snitt ca 1500 kr.
Välj det län eller ort som presentkortet antagligen kommer att nyttjas i.
Fyll i ditt namn och din fullständiga postadress.
Fyll i din e-postadress.
Fyll i ditt telefonnummer.
Fyll i ditt personnummer enligt ÅÅÅÅMMDDXXXX
Fyll i mottagarens fullständiga namn och postadress. Om detta fält lämnas tomt så skickas presentkortet till beställaren.
Vill du meddela oss på Medborgarskolan något angående presentkortsbeställningen?

Presentkortet är giltigt i tre år från och med försäljningsdatum och kan inte växlas in mot kontanter.

Ofullständig beställning hanteras ej.

Köpvillkor Personuppgiftspolicy