Nättraby
12 Maj 2024
Dag

Kom till Wrängö för en mångfald av ljudupplevelse

Innehåll

Du kommer som du är och lägger dig på en skön matta av ull, sveper om dig ullfilten och bara tar in och låter kroppen släppa på så mycket stress som möjligt. Vi använder oss av Gongar, klangskålar, shamatrummor, solfedgiopipes, rainsticks, skallror mm

Vi avslutar med en kopp te och landar innan vi ger oss ut i världen som rusar runt igen, nu med ett mera stilla sinne för stressen som finns omkring oss.

Pass kostar 350kr

Kerstin Axelsson från Karlskrona kundaliniyoga center

Det är något speciellt med våra kursledare! Alla våra kursledare genomgår Medborgarskolans introduktionskurs och erbjuds ett gediget internt utbildningsprogram med möjlighet till fortsatt individuell utveckling.

Inga förkunskap krävs

Ta med vattenflaska och kom i bekväma kläder

Kvitto för friskvård kan ordnas

Läs mer om våra allmänna villkor

Vid frågor, funderingar tveka inte att kontakta Kerstin 0730-35 67 65 mail kundaliniyoga@hotmail.se

Medborgarskolan och folkbildning

Folkbildningen skapar vi tillsammans i studiecirklar som drivs framåt genom kunskapsutbyte. Studiecirkeln är folkbildningsrörelsens klassiska kursform och kan handla om stort och smått, lokalt och globalt. Den kan genomföras vid träffar eller på distans och den enskilde deltagaren kan påverka cirkelns upplägg och innehåll efter demokratiskt inspirerad modell.

Medborgarskolan är ett humanistiskt studieförbund som ger dig möjlighet att lära, utvecklas och utbyta erfarenheter och tankar med andra människor. Vi har en bred verksamhet och samarbete med föreningar och organisationer inom många olika ämnen.

Karlskrona Kundaliniyoga Center

Vrängövägen 11, Nättraby