Nättraby
19 Mar 2024
Tisdagar

Släppa på stress och spänning en gång i veckan är bästa presenten du kan ge dig själv.

Innehåll

Alla kan vara med på sitt sätt och efter sina förutsättningar. Det enda som behövs är en önskan om att växa och förändras eller förändra. Vi har en del undervisning och vi delar ofta våra erfarenheter med varandra i gruppen. Vi fortsätter att utforska både Kundaliniyogan och Ayurvedan.

Upplägg

• 8 sammankomster, 1 ggr/vecka

Förkunskaper

Inga förkunskaper krävs

Therese Stieber-Wattrup från Karlskrona kundaliniyoga center

Det är något speciellt med våra kursledare! Alla våra kursledare genomgår Medborgarskolans introduktionskurs och erbjuds ett gediget internt utbildningsprogram med möjlighet till fortsatt individuell utveckling.

• Du kan när som ansluta
  • Du kan ta igen missade pass i andra klasser så länge du är deltagare på Karlskrona Kundaliniyoga center
  • Kvitto för friskvård kan ordnas
  • Med kallelsen följer ett inbetalningskort för kursavgiften
  • Läs mer om våra allmänna villkor
  • Vid frågor, funderingar eller specifika behov, tveka inte att kontakta Kerstin 0730-35 67 65
  • mail kundaliniyoga@hotmail.se

Länk till Allmänna villkor

Medborgarskolan och folkbildning

Folkbildning skapar vi tillsammans i studiecirklar som drivs framåt genom kunskapsutbyte. Studiecirkeln är folkbildningsrörelsens klassiska kursform och kan handla om stort och smått, lokalt och globalt. Den kan genomföras vid träffar eller på distans och den enskilde deltagaren kan påverka cirkelns upplägg och innehåll efter demokratiskt inspirerad modell.

Medborgarskolan är ett humanistiskt studieförbund som ger dig möjlighet att lära, utvecklas och utbyta erfarenheter och tankar med andra människor. Vi har en bred verksamhet och samarbete med föreningar och organisationer inom många olika ämnen.

Karlskrona Kundaliniyoga Center

Vrängövägen 11, Nättraby