Lund
8 Okt 2024
Dag

Träffa kroppspositivisten Pauline Lindborg, känd från SVT Dokumentären Fat front, och lyssna på hennes resa mot att acceptera sin tjocka kropp. Genom konkreta tips kommer du att få verktyg att påbörja din resa mot att acceptera din kropp.

Att acceptera sig själv i ett samhälle som ständigt påminner oss om hur fel vi är kan vara väldigt svårt, men det är inte omöjligt. Du anmäler dig enkelt här nedan!

VAR: Bangatan 6, mitt emot centralstationen i Lund

NÄR: Tisdag 8 oktober, kl: 18.00

Vill du hellre delta digitalt? Anmäl dig här!

Har du någon fråga?
Tveka in att kontakta Louis Eberstål, louis.eberstal@medborgarskolan.se

Denna föreläsning arrangeras under Skåneveckan för psykisk hälsa som är en temavecka med fokus på vårt psykiska mående. Runt om i Skåne erbjuds varje höst mötesplatser, prova-på-aktiviteter, föreläsningar, workshops och kulturarrangemang av ett flertal olika arrangörer. Allting är kostnadsfritt och öppet för alla.

Välkommen!

Medborgarskolan