Uppsala
1 Jun 2024
Dag

Om föreläsningen:
Drömmer du också om frihet? Att kunna köra mot horisonten, vakna upp på nya vackra platser och ha allt du behöver inom räckhåll? Då är vanlife någonting för dig! Men det kanske du redan vet? Under den här interaktiva föreläsningen kommer Isabel bjuda in er i ett varmt, inspirerande och inkluderande community. Här kan du ställa alla dina frågor och tillsammans reder vi ut dina praktiska, såväl som filosofiska, funderingar. Målet är att du ska gå härifrån påfylld med inspiration, kunskap och mod för att kunna ta nästa steg mot din dröm.

Isabel Waite är grundare till communityt och podcasten Vanlife Sverige, som idag samlar över 24 000 medlemmar som lever eller drömmer om att leva vanlife. Själv sov hon sin första natt i en van vid två veckors ålder och de senaste åtta åren har hon inspirerat andra till att våga testa och hitta friheten på vägarna och i naturen. I vår släpps hennes andra bok om vanlife.

Instagram: @vanlifesverige
Hemsida: vanlifesverige.se

Medborgarskolan bjuder på fika under föreläsningen.

Hos oss på Medborgarskolan är alla deltagare och ledare försäkrade under aktiviteten/kursen samt till och från aktiviteten/kursen
Lär mer på Olycksfallsförsäkring | Medborgarskolan

Alla kursstarter är preliminära. Du får en kallelse till kursen med definitivt startdatum cirka en vecka före kursstart.
Vill du delbetala kursen? Skriv i meddelanderutan vid din anmälan att du önskar delbetala.

Medborgarskolan Uppsala (Bergsbrunnagatan)

Bergsbrunnagatan 20, Uppsala