Nässjö
7 Apr 2024
Söndagar

ZUMBA® är en latinoinspirerad fitnessdans som tagit världen med storm med sin otroliga dansglädje och sina härliga latinska rytmer.

ZUMBA® Fitness

Innehåll

Ett roligt, effektivt och energigivande danspass. Zumba® Fitness är en blandning av salsa, merengue, cumbia och reggaeton till härlig och medryckande musik.

10 kurstillfällen

1h/tillfälle

Förkunskaper

Denna kurs riktar sig både till dig som är helt nybörjare och du som har provat zumba tidigare.

Zumba passar alla eftersom du kan sätta ribban efter dina egna förutsättningar.

Kursledare: Vera Desancic

Vera Desancic är certifierad ZUMBA-instruktör och brinner för rytm och dans.

Alla våra ledare har genomgått Medborgarskolans pedagogiska grundkurs som är anpassad för vuxenutbildning. Vi har ett ledarutvecklingsprogram som en del av vårt kvalitetssystem. Där erbjuder vi alla ledare kontinuerlig möjlighet till såväl personlig som pedagogisk/metodisk utveckling.

Kursmaterial

Ha bekväma och lediga kläder som går bra att röra sig i. Du väljer själv om du vill dansa barfota eller med gympaskor (inomhusskor).

Välkommen till oss

Lektionerna hålls i danslokal på 04 Lilla Hallen Nässjö.

Se till att du vid anmälan alltid uppger mail och mobilnummer så vi lätt och snabbt kan nå dig med viktigt information. Blir en lektion exempelvis inställd informerar vi dig om detta via sms.

Vi reserverar oss för att startdatum kan komma att ändras, alternativt att kursen ej kan starta pga. för få anmälda deltagare.

Kallelse skickas alltid ut innan kursstart via e-post eller vanligt post.

Vill du delbetala kursen? Skriv i meddelanderutan vid din anmälan att du önskar delbetala.

Länk till allmänna villkor: https://www.medborgarskolan.se/om-medborgarskolan/allmanna-villkor/

Välkommen!

04 Lilla Hallen