Vi hoppas att du som kurs- och cirkelledare i Medborgarskolan inser hur viktig du är för vår verksamhet. Vi vill tacka dig för det fina arbete du gör och för att du erbjuder ett lustfyllt lärande till våra deltagare!

Det är något speciellt med våra kursledare.

Vi får ofta feedback från våra deltagare på hur våra kursledare delar med sig av sina ämneskunskaper på ett inspirerande och engagerande sätt. Det gör oss förstås otroligt glada och stolta. Därför är det inte mer än rätt att du genom Medborgarskolans fortbildningsprogram får lite tillbaka i form av en möjlighet att ytterligare förstärka din personliga förmåga och lyskraft – verktyg som du sedan kan använda dig av i resten av ditt liv.

Hösten 2022 erbjuds du två kostnadsfria ledarutbildningar. Du kan gå en eller båda två, det väljer du själv. Klicka på respektive utbildning nedan för att läsa mer och anmäl dig sedan direkt till din kontaktperson på Medborgarskolan!

Höstens ledarutbildningar 2022