Hyr lokaler vid Odenplan i Stockholm

Söker du efter lokaler tillmöten eller konferenser? Letar du efter en replokal där du och bandet kan repa eller planerar du att starta en studiecirkel och är i behov av en lokal? Vi har lokaler i centrala Stockholm, i Täby och Sundbyberg.

Hyra lokal

Våra lokaler

Läs vidare om "Hyr lokaler i Stockholm"
Klassrum i Stockholm

Lokaler i Stockholm

Letar du efter ljusa och trivsamma lokaler till konferens, möte, tentamen, föreläsning eller filminspelning? På Medborgarskolan i Stockholm kan du hyra klassrum och aula med trådlöst nätverk.

Läs vidare om "Behöver din grupp eller din förening lokaler?"
Ateljé

Lokaler i Täby

Du som vill starta studiecirkel eller har en förening som vill samarbeta med oss på Medborgarskolan kan låna våra lokaler utan kostnad. Det kan vara i form av studiecirklar men även annan folkbildning (workshops) och publika arrangemang (föreläsningar m.m.).

Läs vidare om "Replokaler i Stockholm"

Replokaler i Stockholm

Har du ett band men ingenstans att repa? På Medborgarskolan har vi replokaler för uthyrning i Stockholm med omnejd. Lokalerna finns i Musikgaraget vid Odenplan, på Kulturama i Hammarby Sjöstad och på Kulturama i Sundbyberg.