Hyr lokaler i Stockholm

Letar du efter ljusa och trivsamma lokaler till konferens, möte, tentamen, föreläsning eller filminspelning? På Medborgarskolan i Stockholm kan du hyra klassrum och aula med trådlöst nätverk.

Centralt vid Odenplan i Vasastan

Medborgarskolan Stockholm ligger centralt på Hagagatan 23A, på promenadavstånd från Odenplan i Vasastan och med smidig tillgång via tunnelbana, pendeltåg eller buss.

Klassrum

Våra teorisalar finns i olika storlekar för upp till 43 personer. Alla teorisalar är utrustade med whiteboard, högtalare och projektor för att ansluta exempelvis dator. Teorisalarna får möbleras om tillfälligt för att passa ändamålet. Vi har även enstaka salar utan bord.

MBS Sthlm lokaler 4

Aula

Vår aula är på 160 kvm och rymmer upp till 100 personer. Vi möblerar aulan enligt önskemål med 100 stolar och 45 bord till förfogande. Enklare scen kan också byggas. Lokalen är utrustad med whiteboard, dvd, ljudanläggning och projektor för möjlighet till att ansluta exempelvis dator.

Fika

Vi har varu- och kaffeautomat. Under vissa tider finns även möjlighet att förbeställa fika.

pahlmans-gymnasium_3000x1500_180921_DL-83.jpg

Service och tillgänglighet

Våra lokaler är tillgänglighetsanpassade för rörelsehindrade och toaletter finns på varje våningsplan.

Mer information och ansökan

Till info och ansökan