курс шведської мови / Svenskkurs / Course in the Swedish language

Навчись говорити та розуміти шведську – курс для тих, хто щойно приїхав до Швецію.

Розуміння та вміння говорити мовою є важливою складовою для того, щоб ви могли жити на працювати в Швеції. У навчальній асоціації Medborgarskolan можна пройти початковий курс шведської мови. Під час курсу ви також отримаєте базові знання і дізнаєтесь як працює суспільство у Швеції. Курс є безкоштовним для вас. Курс є для дорослих.

Метою курсу є:

• Базові знання говоріння на розуміння шведської мови
  • Навчитись вирішувати такі питання, в повсякденному житті, як покупки, розмови з органами влади, школою, тощо
  • Дізнатись куди потрібно звертатися, для вирішення тих чи інших суспільних питань

Щоб зареєструватися до курсу, вам потрібно зробити наступне:

Зв’яжіться з Medborgarskolan, і ми розповімо більше інформації. Ми перевіримо чи є курси, біля вашого місця проживання та забронуємо вам місце.

Номер телефону: 010-157 57 57
Адреса електронної пошти: info@medborgarskolan.se

Ви також можете прочитати більше про цей курс тут: шведська для біженців Посилання

Lär dig prata och förstå svenska – kurs för dig som är ny i Sverige

Att förstå och kunna prata språket är en viktig del för att du ska kunna leva och bo i Sverige. Hos studieförbundet Medborgarskolan kan du gå en kurs i svenska språket. I kursen får du också grundläggande kunskaper om hur samhället fungerar i Sverige. Kursen är gratis för dig. Kursen är för vuxna.

Målet med kursen är att du ska:

• Kunna förstå och prata lite svenska
  • Bättre kunna hantera ärenden i vardagen som att handla, prata med myndigheter, skola och liknande
  • Veta vart i samhället du kan vända dig med olika frågor

Gör så här om du vill gå kursen

Kontakta Medborgarskolan, så berättar vi mer. Vi kollar när det finns en kurs nära där du bor och bokar en plats till dig.

Telefonnummer: 010-157 57 57
Mejladress: info@medborgarskolan.se

Du kan också läsa mer om kurserna här: Svenska för asylsökande

Learn to speak and understand Swedish - a course for asylum seekers

Learn Swedish free of charge at Medborgarskolan.

The aim of the language course is that you should:

• Be able to understand and speak a little Swedish
  • Be able to handle matters in everyday life such as grocery shopping, talking to authorities, schools and so on
  • Know where in society you can turn to with various questions

More information and registration

Please contact Medborgarskolan for more information. We will check when there is a course close to where you live and help you register.

Telephone number: 010-157 57 57
Email address: info@medborgarskolan.se

You can also read more about the courses here: Swedish for asylum seekers