Limhamn
24 Apr 2024
Onsdagar
0 kr

Fullbokad. Anmäl dig som reserv!

Vill du utveckla ditt stickande? Eller kanske lära dig nya stickningsmönster? Då är du välkommen till vårt stickcafé som hålls av föreningen Stick Opp!

Vi ses varannan onsdag kl. 17.30- 19.00 på Limhamns folkets hus (Linnégatan 61) i Malmö.

Du behöver kunna grunderna i stickning. Sedan spelar nivån ingen roll. Relativt nya stickare, avancerade stickare och alla där emellan är välkomna att sticka med oss! Det är kostnadsfritt att delta, men då vi har begränsat antal platser behövs det en föranmälan. Den görs via länken ovan.

Har du frågor eller funderingar kan du kontakta birk.andersson@medborgarskolan.se

Varmt välkomna!

Medborgarskolan - Limhamns Folkets hus