Teambuilding i vår keramikverkstad

Arrangera en underhållande teambuildingaktivitet, som definitivt både svetsar ihop gänget och blir en snackis i fikarummet framöver. Keramik och drejning den perfekta aktiviteten i vår välutrustade keramikverkstad. Perfekt även för er som planerar en kreativ och ovanlig möhippa, svensexa eller en AW med en rolig twist?

Vad erbjuder vi?
Att hålla på med keramik är både roligt och kreativt! Hos oss får du lära dig hela processen från lera till färdigt glaserat föremål. Du kan utforska olika former, tekniker och färgval under ledning av våra erfarna kursledare. Släpp loss skaparglädjen hos oss tillsammans med dina kollegor och vänner.

keramik_kille

För vem?
Att arbeta med lera är ett av de äldsta uttrycken för mänskligt skapande. Det här är en perfekt aktivitet för grupper som vill testa något annorlunda tillsammans. Vi vågar lova att ni kommer få många skratt tillsammans då ni tummar, drejar och kavlar. Det fina med upplevelsen är att alla dessutom får skapa något eget som består. Kanske kommer alla ha sin alldeles egna mugg till morgonfikat.

Innehåll
Våra erfarna ledare ser till att alla, oavsett om du är nybörjare eller mer erfaren, får ett par timmars teambuilding och en kul stund tillsammans.

Upplägg
Aktiviteten pågår cirka 3 timmar. Varje deltagare får upp till 2 kg lera som ingår i priset. För att varje deltagare ska kunna ta hem sina konstverk beskickar och glaserar vi efter respektive persons önskemål, så att ni vid ett senare tillfälle kan komma och hämta era färdiga alster.

Minst 8 deltagare à 650 kr per person. Vid större eller mindre sällskap tas offert fram efter önskemål. Vi kan också göra paketlösningar för större sällskap som önskar en helhetsupplevelse med mat och dryck inkluderad.

Keramik_tjej

Tips på vidareutveckling
Medborgarskolan erbjuder olika kurser i keramik och drejning både för vuxna och barn. Vi har även ett stort utbud inom andra hantverkskurser, läs mer på www.medborgarskolan.se  eller kontakta oss så försöker vi hjälpa dig att hitta något som passar.

Tänk på att du är i en keramikverkstad. Ta med lämpliga skor och egna arbetskläder/förkläde.

Ring eller kontakta oss via formuläret längst ned på sidan för att bolla idéer och tala om vad ni har för önskemål, så syr vi ihop ett inspirerande event i keramik studion.

Kontakta mig!