Linköping
19 Apr 2024
Dag
0 kr

Kom och dansa loss på vårt April Disco. Aktiviteten är för dig med funktionsvariation.

OM ARRANGEMANGET

Tillsammans med Heroes in Sweden & LSS-Fritiden bjuder vi in dig med funktionsvariation till April disco!

Upplägg

Vi träffas i Vagnhallen på Fontänhuset  (Västra vägen 32 ) fredag den 19 april mellan kl 18.30-21.00.

Aktiviteten är särskild anpassad för dig med funktionsvariation och riktar sig till alla åldrar. Vi har ledare på plats men behöver du extra stöd får du givetvis ta med dig personal, ledsagare eller anhörig.

Försäljning av snacks och dricka finns på plats.

Inträde 50 kr.  Betalningen sker på plats med kontanter eller swish.

Innehåll

Dj Leif finns på plats och bjuder på musik.  Han använder sig av ljuseffekter som är anpassade för dig med epilepsi.

Förkunskaper

Inga förkunskaper behövs.

Du behöver anmäla dig här. Anmäl även anhörig, ledsagare eller personal.

Vid frågor, kontakta oss: linkoping@medborgarskolan.se

Aktiviteten genomförs i samarbete med Heroes in Sweden och LSS fritiden i Linköpings Kommun.

Linköping Medborgarskolan

Teknikringen 7, Linköping