Höstlovet är för många en höjdpunkt med tid för avkoppling, men också tid att lära nytt - om du vill! Vi har många inspirerande och roliga höstlovskurser - både för barn och vuxna.

Passa på att utnyttja höstlovet till något roligt. På Medborgarskolan erbjuder vi kurser på höstlovet både för barn och vuxna. Ledighet kan vara både avkopplande och inspirerande på samma gång. Hösten är en perfekt period att ta tag i det där intresset som du kanske länge gått och funderat på att ta upp. Du kan också passa på att lära dig något helt nytt. Titta i vårt utbud av höstlovskurser.

Ännu fler möjligheter

Finns inte den kurs du söker just under höstlovet kan du alltid leta i hela vårt utbud. Vi erbjuder även många kurser på distans.

Höstlovskurser

Din sökning"" visar 11 resultat i

Sortera på:

Läs vidare om "Nattugglan - måla på höstlovet"
Nattkurs

Nattugglan - måla på höstlovet

Ort: LimhamnStartdatum: 28 Okt 2024Tid: 22:00-01:00Antal tillfällen: 3 st tillfällenDagar: Mån, Ons, TorsPris: 800 kr
Läs vidare om "Florist för en dag: Ikebana - Familjekurs"
Vuxen och barn
Dagtid

Florist för en dag: Ikebana - Familjekurs

Ort: StockholmStartdatum: 1 Nov 2024Tid: 10:00-12:15Antal tillfällen: 1 st tillfällenDagar: FredagPris: 1 495 kr