En bild på en skål soppa och bröd
Kurs

Matlagning - Gör din egen sushi / Make Your Own Sushi - Erik "Vilda kocken" Brännström

Skellefteå
6 Maj 2024
Dag
Erik Brännström

Är du en sushiälskare och skulle vilja kunna skapa din egen sushi? Då har du chansen på denna kväll och du får hjälp av en professionell kock - Erik "Den Vilda Kocken" Brännström! (Mixed group in Swedish and English.)

Matlagning när den är som bäst!

Erik är känd från tv men hos oss är han känd för sina Caveman cookingkurser! I vår får ni chansen att gå kurs i Medborgarskolans fina kök. En kväll med teknik, tips och inspiration för att skapa din egen sushi!

INNEHÅLL OCH MÅL
Under professionell handledning guidas ni genom konsten med att tillverka sushi på rätt sätt med rätt teknik.
Vi jobbar mot utveckling för den enskilda individen och du har garanterat mer kött på benen efter din kurs än innan.

UPPLÄGG
Tillsammans tillagar vi maten och avnjuter den avslutningsvis på kvällen.

FÖRKUNSKAPER
Inga förkunskaper krävs

KURSLEDARE
Erik har hela sitt liv levt i kastrullernas och stekpannornas värld. Detta har gjort honom till en av Sveriges mest anlitade kockar. Med sitt varumärke ”Den vilda kocken” har han synts i TV och hörts i radio. Senaste matlagningsprogrammet går att se på SVT Play: https://www.svtplay.se/vilda-kockar

KURSMATERIAL
Samtliga exklusiva råvaror ingår i kursavgiften. Vi äter på plats och kanske att det blir lite över dessutom att ta med i en matlåda hem!

BRA ATT VETA
Ta gärna med ett eget matlagningsförkläde.

Ring oss - 0910-71 31 30 för mer information.

Medborgarskolan Skellefteå

Storgatan 37 B, Skellefteå