Linköping
10 Apr 2024
Dag

En plats kvar

Vill du vidga dina matvyer med smaker från ett spännande kök? Persisk mat är smakrik och kryddad med saffran, kanel, söta frukter och små syrliga bär. Delta i vår workshop 10 april och lär dig laga kulinariska rätter med smak av främre orienten.

Upplägg

Vi ses i vårt kurskök onsdag 10 april och provar på att laga och äta persisk mat tillsammans. Allt under ledning av vår erfarna kursledare Maryam.

Matkostnad

Kostnad för råvaror, 100 kr erläggs till kursledaren, kontant eller swish.

Maryam Azmand är utbildad kock och brinner för matlagning, och för att få dela med sig av sina kunskaper till andra.

Det är något speciellt med våra kursledare! Alla våra kursledare genomgår Medborgarskolans introduktionskurs och erbjuds ett gediget internt utbildningsprogram med möjlighet till fortsatt individuell utveckling.

Förmåner

Under den termin som du är deltagare hos Medborgarskolan får du 10 procent rabatt hos Akademibokhandeln och 6 procent rabatt hos Bokus. Läs mer under förmåner.

Anmälan och kallelse

Anmäl dig genom att klicka på Anmäl dig här. Glöm inte att uppge mobilnummer och mejladress vid anmälan för att inte missa viktig information angående kursen. Vid fullbokad kurs och många reservanmälda kan det hända att vi startar upp fler kurser, ange därför gärna om det är någon dag eller tid som passar bra för dig vid anmälan.

Vi reserverar oss för eventuella förändringar kring dag, tid och startdatum, alternativt inställd kurs. Invänta därför alltid skriftlig kallelse i din brevlåda ca en vecka innan start, som en bekräftelse på att kursen startar. Med kallelsen följer faktura på kursavgiften. Det går bra att delbetala kursavgiften, ange detta vid anmälan.

Linköping Medborgarskolan

Teknikringen 7, Linköping