Borås
Måndagar

Individuell undervisning i spanska helt enligt dina behov och önskemål.

Innehåll
Undervisningen sker helt enligt dina behov och önskemål. Tillsammans med ledaren kommer du överens om upplägg, tid och plats.

Våra kursledare har i regel språket som sitt modersmål eller har en gedigen utbildning inom sitt språk. Alla våra kursledare genomgår Medborgarskolans pedagogiska grundkurs och erbjuds kontinuerligt möjlighet att delta i vårt interna utbildningsprogram.

Kurslitteratur
Bestäms vid första träffen. Eventuell kursbok ingår inte i kursavgiften.

Priset avser 5 x 45 minuter. 5 tillfällen är minimum för enskild undervisning.
Du kan skriva dina önskemål om innehåll, startdatum och tid i meddelanderutan vid anmälan.
Förutom våra ordinarie köpevillkor gäller även att avbokning/ändring av överenskommen tid måste göras 24 timmar före annars ersätts inte lektionen.

Du kan även ringa 033-20 77 40 eller skicka mail till storgoteborg@medborgarskolan.se.

Medborgarskolan Borås

Skaraborgsvägen 35 E, Borås