Påhlmans Handelsinstitut – kurser och utbildningar inom ekonomi, juridik, HR och research

Påhlmans Handelsinstitut är en del av Medborgarskolan. Vårt utbud av utbildningar och kurser inom ekonomi, juridik, HR och research vänder sig till dig som privatperson och till företag som letar efter kompetensutveckling för sina medarbetare. Ta ett steg uppåt i karriären med Påhlmans Handelsinstitut!

Sedan 1881 har vi på Påhlmans Handelsinstitut hjälpt över 300 000 personer att komma vidare i sina karriärer, dvs att hitta ett nytt jobb, kvalificera sig för en ny tjänst eller avancera på sin nuvarande arbetsplats.

Vi erbjuder yrkesinriktade utbildningar (certifieringsutbildningar) och kurser. Vi anordnar också studiemedels berättigade YH-utbildningar. Våra YH-utbildningar står under statlig tillsyn genom Myndigheten för yrkeshögskolan (MYH).

Påhlmans Handelsinstituts är en del av Medborgarskolan. Genom vårt samarbete kan vi erbjuda YH-utbildningar på flera orter i Sverige. Vissa av YH-utbildningarna genomförs som satellitutbildningar. Att studera via satellit innebär att föreläsaren är på en huvudort och har en kopplad utbildningsgrupp på en eller flera satellitorter

Kontakta Påhlmans Handelsinstitut

Du är alltid hjärtligt välkommen att kontakta oss.

info@phi.se

Hagagatan 23A, Stockholm