Starta en teatercirkel

Kan en teatercirkel i samarbete med Medborgarskolan passa din teaterförening? Vi samarbetar med grupper och föreningar på era villkor och ger er stöd i att utveckla er teaterverksamhet.

Gillar du att spela teater och att uppträda? Du kanske redan är med i en teatercirkel? Kom då till oss på Medborgarskolan. Många teatergrupper och teaterföreningar samarbetar redan med oss. De bildar en studiecirkel under repetitioner eller övningar och kan då till exempel låna lokaler av oss. När det är dags för teaterföreställning kan vi göra kulturprogram tillsammans och till exempel hjälpa till med marknadsföring eller rekvisita.

Vill du veta mer om vad ett samarbete kan innebära? Kontakta oss och berätta om er verksamhet så ser vi hur vi kan stötta er.

Intresserad av att starta en teatercirkel? Klicka här för att komma till intresseanmälan!