Malmö
25 Aug 2024
Dag
Isabella Nitschke

Kom och prova på Ashtangayoga, Yinyoga och Yoga för stressreducering och ta reda på mer om hur du kan börja träna och introducera yoga in i ditt liv.

Välkommen att träffa några av våra lärare, få svar på dina frågor om yoga, allt i en avslappnad och trevlig miljö. Vi bjuder på kaffe och te, ta gärna med en vän! Nuvarande medlemmar med familj är också välkomna att komma och fika och smygstarta höstterminen.

Delta i våra provklasser under dagen:

11.15 Intro till Ashtangayoga 45min (Helena)

12.00 Frågestund & fika 45 min (Isabella & Helena)

12.45 Yoga för stressreducering 45 min (Isabella)

13.45 Yinyoga 45 min (Helena)

OBS! Skriv i meddelanderutan vid anmälan vilken/vilka klasser du vill prova på så att vi har en överblick på antalet deltagare.

Särskilda erbjudanden och rabatter kommer att finnas på plats den här dagen!

Lärare:
Isabella Nitschke
Auktoriserad Ashtangayogalärare av Sharath Jois i Mysore, Indien.
Är även utbildad yogaterapeut för mental hälsa, avslappningspedagog och certifierad coach.

Helena Frentzell
Utbildad yoga och danslärare samt regelbunden utövare av Ashtangayoga.

För mer information:
www.ashtangayogamalmo.se

Mail: info@ashtangayogamalmo.se

Information in English

OPEN HOUSE - Ashtanga Yoga Malmö

Come and try Ashtanga yoga – Yin yoga - Yoga for stress reduction, and find out more about how you can start to practice and introduce yoga into your life. Welcome to meet some of our teachers and get the answers to your questions about yoga - all in a relaxed and pleasant environment. Doors are open 11:15-14:30. There will be coffee, tea and refreshments. Please free to bring a friend! Existing members are welcome to bring friends and family for fika and to kick off the autumn semester!

Our trial classes during the day:

11.15 Intro to Ashtangayoga 45 min (Helena)

12.00 Q&A with a cup of tea 45 min (Isabella & Helena)

12.45 Yoga for stress reduction 45 min (Isabella)

13.45 Yinyoga 45 min (Helena)

ATTENTION! Write in the message box when registering which class(es) you want to try so that we have an overview of the number of participants.

Special offers and discounts will be available on site!

Medborgarskolan - Värnhemstorget

Grangatan 2, Malmö