Ta fram ett proffsigt CV

I en lågkonjunktur ökar antalet ansökningar och det kan vara svårt att veta vad som behövs för att få komma på intervju. En rekryterare på ett företag vill ha ett kort, korrekt och skräddarsytt CV där ditt intresse för jobbet framgår tydligt. Ett proffsigt CV hjälper dig att sticka ut i mängden och landa en intervju. Ta hjälp om du behöver!

Så kan Medborgarskolan vara till hjälp

Vi ger dig nycklarna för att ta fram ett attraktivt CV. Vi korrläser det, säkrar att det är proffsigt och relevant, tydliggör ditt intresse för jobbet och ger dig rätt förutsättningar för att få komma på intervju. Vi hjälper dig även med intervjuteknik och vad du ska fokusera på vid ett personligt möte med en potentiell arbetsgivare. Nyttja vår kompetens inom området!

Som deltagare i något av våra arbetsmarknadsprojekt stöttar vi dig steg för steg på vägen mot ett nytt jobb. Kontakta Medborgarskolan Arbetsliv eller Aldin direkt för att få veta hur du blir deltagare hos oss!

arbetsliv@medborgarskolan.se
aldin.mesic@medborgarskolan.se