Kompetensutveckling för företag

Vi erbjuder utbildning och kompetensutveckling som är skräddarsydd för ert företag. En företagsanpassad utbildning innebär att vi hjälper er att komma närmre era mål.

Vi skräddarsyr företagsutbildningar där innehåll, upplägg och genomförande helt och hållet anpassas efter ditt företags och dina medarbetares behov och förutsättningar. Tack vare vårt breda kontaktnät av ämnesexperter kan vi snabbt föreslå flexibla och kostnadseffektiva lösningar.

Vi anpassar kursen efter behov

Enkla paketlösningar eller kurser fungerar sällan för företag. Vårt engagemang börjar därför alltid med ett möte och utvärdering av era behov. Därefter kommer vi med förslag på lösningar. Målet för oss på Medborgarskolan är att anpassa utbildningen helt och hållet efter era behov.

Lång erfarenhet av kompetensutveckling

Medborgarskolan är ett studieförbund utan eget vinstintresse. Vi har lång erfarenhet av utbildning och skapar dagligen mötesplatser för vidareutveckling och kompetenshöjning. Vi finns nära dig — vi har kontor och lokaler på många platser runtom i Sverige.

Så här fungerar det

1 Boka ett kostnadsfritt utvärderingsmöte

Vid utvärderingsmötet sitter vi ner tillsamman och går igenom era behov. Hur ser er företagssituation ut? Vad skulle ni vilja uppnå? Tillsammans definierar vi en problemställning och ett mål. Vem vet? Kanske hittar vi en lösning som förvånar!

2 Vi skräddarsyr utbildningen

Just nu är det många som efterfrågar företagsutbildningar i språk, Excel, Word, bokföring och WordPress. Även om det är populära utbildningar finns det inte två kurser som ser likadana ut. Alla utbildningar utgår från era uppsatta mål och syften.

3 Vi genomför utbildningen

Få har tid att gå ifrån arbetsplatsen för att ta sig till en utbildningslokal. Kanske är det egna konferensrummet att föredra? Grupp eller individuell undervisning, vi har båda formerna. En skräddarsydd personalutbildning anpassad efter er verksamhet underlättar för alla.

Vill du veta mer?

Vi berättar gärna mer om hur vi arbetar med företagsutbildningar. Fyll i dina kontaktuppgifter, så hör vi av oss till dig!

Ja, jag vill veta mer – kontakta mig gärna!