Att bli förälder är en omvälvande upplevelse för alla. Våra kurser för föräldrar och blivande föräldrar ger dig möjlighet att diskutera både utmaningar och glädjeämnen i föräldrarollen.

Att få barn är inte i första hand en medicinsk företeelse utan framför allt en social händelse. Därför är föräldrautbildningens främsta syfte att stärka mamman och pappan i sin tro på sig själva som föräldrar.

Ämnen som brukar tas upp är fostrets utveckling, förlossningen och första tiden hemma, barnets utveckling och relationen mellan föräldrarna.

På våra föräldrakurser finns också goda möjligheter till kontakt och gemenskap med andra föräldrar.

Vårt utbud inom Föräldrakurs

Din sökning"" visar 3 resultat i

Sortera på:

Läs vidare om "Aktivt Föräldraskap TONÅR"
Kurs
Distans i realtid

Aktivt Föräldraskap TONÅR

Ort: DistansStartdatum: 5 Sep 2024Tid: 18:30-20:00Antal tillfällen: 6 st tillfällenDagar: TorsdagarPris: 350 kr
Läs vidare om "Öppen bebis & föräldragrupp på Hang Out"
Kurs
Vuxen och barn
Barn och unga