Förmåner

Medborgarskolan samarbetar med Bokus och Akademibokhandeln och kan därför erbjuda alla kursdeltagare rabatter på böcker.

Rabatt på böcker hos Bokus

Som deltagare i någon av Medborgarskolans kurser får du 6 procents rabatt på böcker hos Bokus. Rabatten gäller för alla böcker, både svenska och utländska. Rabattkoden hittar du på Bokus webbplats.

Rabatt på böcker hos Akademibokhandeln

Du får 10 procents rabatt på böcker i Akademibokhandelns butiker mot uppvisande av personlig kallelse eller faktura alternativt kvitto från webbetalningen i kombination med legitimation. Rabatten gäller för alla böcker, både svenska och utländska.

Rabatt på sjölivskurser för kunder hos Svenska Sjö

Medborgarskolan ger 10 procents rabatt på sjölivskurser till dig som är kund hos Svenska Sjö. Ange ditt försäkringsnummer hos Svenska Sjö i anmälningsformulärets noteringsfält i kursanmälan.