Besök oss för att umgås och förkovra er!

Jacqueline Cavazza, verksamhetsansvarig, region Stockholm, är utbildad gastronom och har tagit sin passion för mat och dryck vidare till Medborgarskolan.

Som verksamhetsansvarig för mat och dryck i Stockholmsregionen är jag stolt över att få vara en del av ett team som arbetar för att skapa mervärde för människor genom våra unika kurser och produkter. Jag är utbildad gastronom och har arbetat med mat och dryck hela mitt yrkesliv. Det känns fantastiskt att få fortsätta att göra det på Medborgarskolan. Tidigare jobbade jag som education manager på Eataly i Stockholm.

"Väldigt roligt att vara på plats när så många förändringar sker"

Min bakgrund och tidigare erfarenheter har gett mig en stark grund för mitt nuvarande jobb, och jag känner att det är perfekt timing för mig att vara här just nu i livet. Jag trivs verkligen med att arbeta på Medborgarskolan och tycker att det är både intressant och givande med stor utvecklingspotential. Jag älskar att ingen dag är den andra lik och att det finns massvis av utvecklingsmöjligheter inom mitt arbetsområde. Det känns väldigt roligt att vara på plats när så så många förändringar sker.

Det svåraste i mitt jobb är nog all administration, men det är också det som gör det roligt. Jag tror att det krävs att man är bra på att hantera många bollar i luften

En speciell händelse som jag minns var när vi startade lustfullt lärande med språk i kombination. Det var så roligt att få arbeta mellan affärsområden och se hur det skapade mervärde för våra deltagare.

Vad gör du när du inte jobbar?

- Jag tycker om att umgås med min stora familj och vänner, äta och dricka gott. Jag älskar att vara ute i skogen med min hund. Sång och dans är också härligt. Vi gör en insats för välbefinnandet hos vår befolkning. Jag uppmuntrar alla att komma bort från skärmen och besöka oss för att umgås och förkovra er!

Jacqueline Cavazza, verksamhetsansvarig, region Stockholm