Ta chansen och sök jobb på Medborgarskolan!

Therese Uhr lämnade det egna företaget och mötte i stället nya spännande utmaningar och kreativa sammanhang på Medborgarskolan.

Som verksamhetsansvarig för region Mitt på Medborgarskolan är jag stolt över att få vara en del av ett team som arbetar för att skapa möjligheter och göra skillnad i samhället. Jag har tidigare arbetat som företagare i 10 år och längtat efter nya utmaningar, kollegor och ett sammanhang. När jag hörde om att det fanns en ledig tjänst på Medborgarskolan kändes det som en möjlighet att påbörja en ny framtid.

Det bästa med mitt jobb är att det är kreativt, jag har bra kollegor, jag får möten med människor och jag får verkligen göra skillnad i samhället. Det finns oändliga möjligheter för utveckling inom mitt arbetsområde och det är det som gör det så spännande.

Jag uppmuntrar alla som är intresserade av att göra skillnad i samhället att söka jobb på Medborgarskolan. Du kommer att få möjligheten att arbeta med kreativa projekt, bra kollegor och människor. Samtidigt som du gör en spännande och inspirerande skillnad.

Så ta chansen och sök jobb på Medborgarskolan!

Therese Uhr, verksamhetsansvarig, region Mitt.