Våra lokaler i Gävle

Hos Medborgarskolan i Gävle kan du hyra mötes- och konferensrum som passar just ditt arrangemang. Vi har också en målarateljé och en studio där du kan livestreama eller spela in en föreläsning. Det bästa av allt är att de ligger centralt på Drottninggatan i Gävle.

Konferensrum

Ska du ha ett möte och söker lokal? Eller är du terapeut/coach och behöver ett samtalsrum? Ska du anordna en filmvisning? Vi har flera rum att välja på, små rum för lilla mötet till stora mötesrum för upp till 35 personer. När du hyr lokal hos oss ingår det alltid Wi-Fi och kaffe i priset. Priser hittar du under respektive rum.

Kontakta Therese Uhr på therese.uhr@medborgarskolan.se eller 010-157 59 08 för bokning eller mer information.

Solrosen

Solrosen är en av lokalerna i Gävle.
  • Vid föreläsningar går det att ha 35 personer som sitter som biosittning. Vid bord finns det plats för 28 vid skolsittning.

Fjärilen

Fjärilen är en av lokalerna i Gävle.
  • Passande för 16 personer

Solen

Solen är en av lokalerna i Gävle.
  • Passande för 12 personer

Flexirummet

Flexirummet är en av lokalerna i Gävle.
  • Passande för 8-10 personer

Månen

Månen är en av lokalerna i Gävle.
  • Passande för upp till 8 personer

Liljekonvaljen

Liljekonvaljen2-1000x666-medborgarskolan-gavle-2023
  • Liljekonvaljen är rum är lämpar sig för olika verksamheter. För dig som är terapeut eller coach och behöver ett samtalsrum. Eller för dig som är massör (massagebänk ingår i hyran) eller för dig som anordnar möten upp till 6 personer.

Nyckelpigan

Nyckelpigan är en av lokalerna i Gävle.
  • Passande för 4 personer

Andra lokaler hos oss

Atéljen

Ateljén är en av lokalerna i Gävle.

Vill du anordna konstkurs eller workshop och behöver en lokal? Eller är ni ett kompisgäng som vill träffas och måla tillsammans. Då kan ni boka vår ateljé.

Halvdag, 4 timmar - 800 kronor

Heldag - 1000 kronor

Studion

Studion är en av lokalerna i Gävle.

I vår studio kan du spela in videos och podcast, streama föreläsningar och mycket mer. När du bokar studion har du tillgång till mikrofon, studiolampor, stativ och studiohögtalare.

Halvdag, 4 timmar - 800 kronor

Heldag - 1500 kronor

Kök och café

Kök och café hos Medborgarskolan i Gävle.
  • Passande för cirka 28 personer vid bord
  • I vårt kök finns kyl, frys, kaffebryggare, mikrovågsugn och annat som kan komma till pass