Cafe Mimer

Vi som jobbar på Café Mimer
Till oss på Café Mimer är du alltid välkommen. Här kan du sitta och plugga eller bara hänga med en kaffe i samband med att du ska på kurs.

Vårt utbud
Hos oss kan köpa frukt, smörgåsar, fikabröd m.m. till humana priser.

Café Mimer fungerar även som skolmatsal
Under vardagar 10.30–13.00 fungerar Café Mimer som skolmatsal till eleverna på Påhlmans Gymnasium och Stockholms Tillskärarakademis gymnasium. Då serveras det det olika rätter varav en är vegetarisk.

Allergier

Vi har förbud mot nötter, jordnötter, äpplen och starka dofter i våra lokaler och säker mat för allergiker är en viktig fråga som vi prioriterar.

Synpunkter

Vår ambition är att alltid eftersträva att ständigt förbättra. Har du frågor eller synpunkter på caféet är du välkommen att kontaktar du vår restaurangchef Emma. Hon vill gärna höra din åsikt om vad vi kan förbättra och tar gärna mot tips och frågor som rör skolmat och café. Emma når du på emma.tornros@medborgarskolan.se

Välkommen till Café Mimer
Hagatan 23A, Stockholm