Här är vi!

Platsen för eventet är Best Western Plus Time Hotel på Vanadisvägen 12. Närmsta tunnelbana är Odenplan varifrån det är en kort promenad till hotellet. Om du går via Hagagatan passerar du Medborgarskolan på vägen till hotellet.

Time Hotel

Eventet är i hotellets foajé, matsal och föreläsningssal. I entrén blir du avprickad och får då samtidigt en drinkbiljett som går att byta mot ett glas bubbel eller alkoholfritt alternativ i baren. I foajén kan du mingla eller slå dig ner i någon av sofforna, eller besöka fröbytarbordet. Ta med dig egna små växter eller fröer så att du kan byta till dig nya fröer och sticklingar!

När klockan börjar närma sig 18.30 är du välkommen att sätta dig tillrätta i föreläsningssalen. Här blir det både blomskola och blomsterbindarshow!