Kontakta oss

Behöver du och ditt band en replokal? Vill ni utvecklas tillsammans med oss? Välkommen att kontakta oss för mer information.

Tess de la Cour, Musikansvarig

TeDeCo-22

Vill du starta en studiecirkel inom musik eller har du frågor om hur det fungerar att hyra en lokal i Musikgaraget på Odenplan eller någon av Kulturamas lokaler i Hammarby Sjöstad, Sundbyberg eller Danvikstull? Då är du välkommen att kontakta mig. Vi samverkar även med flertalet spelställen och klubbar i Stockholm och om du är intresserad av att spela, så kan du kontakta mig. Är du intresserad av att leda en workshop i något musikrelaterat ämne kan du höra av dig till antingen mig eller Axel.
tess.delacour@medborgarskolanstockholm.se

Axel Dalsmo, Verksamhetsutvecklare Musik

AxDa-22

Har du ett band och vill starta en studiecirkel hos oss? Kontakta gärna mig så berättar jag mer. Jag ansvarar dessutom för vår samverkan med Nomad och alla spelningar vi gör i samarbete med dem. Vill du också spela på Nomad, så är du välkommen att kontakta mig.
axel.dalsmo@medborgarskolanstockholm.se