Våra lokaler i Örnsköldsvik

Hos Medborgarskolan i Örnsköldsvik kan du hyra mötes- och konferenslokaler med tillhörande utrustning som passar just ditt arrangemang. Vi finns ett stenkast från vattnet och Hägglunds Arena.

Konferens- och mötesrum

Letar du efter ljusa och trivsamma mötes- och konferensrum? Då kan vi erbjuda dig flera alternativ i våra nyrenoverade lokaler på Viktoriaesplanaden i Örnsköldsvik. Vi har flera rum att välja på, små rum för det lilla mötet till stora mötesrum för upp till cirka 20 personer.

Kontakta Wille Johansson på wille.johansson@medborgarskolan.se eller 0660-69 92 03 för bokning eller mer information.

Blå rummet

Blå rummet är ett mötesrum i lokalerna i Örnsköldsvik
  • Passande för 15-20 personer
  • Projektor/TV-skärm
  • Whiteboard
  • Wi-Fi

180 kronor/timme, halvdag 600 kronor, heldag 1200 kronor

Röda rummet

Röda rummet är ett mötesrum i lokalerna i Örnsköldsvik
  • Passande för 10-12 personer
  • Projektor/TV-skärm
  • Whiteboard
  • Wi-Fi

120 kronor/timme, halvdag 425 kronor, heldag 850 kronor

Andra lokaler hos oss

Kök och café

kok_ornskoldsvik

Kök och café i lokalerna i Örnsköldsvik

I vårt kök finns kyl, frys, kaffebryggare, mikrovågsugn och annat som kan komma till pass. I caféet finns flera sittplatser.